top of page

Sales Contract

​

 

SATICI

Ticari Unvan:

ECHOES MUM VE KOKU TASARIM PAZARLAMA VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ

Adresi:

Merkez Mah. Feriköy Fırın Sok. No: 69 Kat: 4 Bomonti / ÅžiÅŸli / Istanbul

Telefon:

0212 231 4154

Satıcı Mersis No:

0457052296800019

Satıcı E-posta: info@echoeslab.com.tr

……………

Alıcının Ä°ade Halinde Malı Satıcıya GöndereceÄŸi Kargo Åžirketi

: Yurtiçi Kargo

………….

Madde 2- Konu

Ä°ÅŸbu Mesafeli Satış SözleÅŸmesi'nin (Bundan böyle kısaca “SözleÅŸme” olarak anılacaktır) konusu, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27.11.2014 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanmış olan Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi hükümlerine uygun olarak ALICI'nın, SATICI'ya ait “www.echoeslab.com.tr” isimli internet sitesinde (Bundan böyle kısaca “internet sitesi” olarak anılacaktır) ve iÅŸbu SözleÅŸme'de nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin ALICI tarafından elektronik ortamda sipariÅŸ edilmek sureti ile satışı, satış bedelinin ödenmesi, teslimi ve Taraflar'ın diÄŸer hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi ile iÅŸbu SözleÅŸme'den kaynaklanan uyuÅŸmazlıkların çözüm yollarının gösterilmesinden ibarettir.

 

MADDE 3- ÖDEME

3.1. ALICI tarafından iÅŸbu SözleÅŸme kapsamında sipariÅŸ edilen ürün/ürünlerin iÅŸbu SözleÅŸme ile belirlenen KDV dahil satış bedeli ve teslimat bedeli, iÅŸbu SözleÅŸme ile belirlenen ödeme ÅŸekil ve koÅŸullarına uygun olarak ödenecektir.

3.2. ALICI internet sitesinden sipariÅŸ ettiÄŸi ürün/ürünlerin bedelini Visa, Amex veya Mastercard kredi kartı ile ödeyecektir. Ä°ÅŸbu SözleÅŸme kapsamında verilen sipariÅŸler, ürün/ürünlerin bedelinin kredi kartından banka provizyonu alınarak bloke edilmesinin SATICI tarafından tespit edilmesini müteakip iÅŸleme alınacaktır.

3.3. Bankaların ödemeler esnasında sair isimler altında yapacakları kesintilerden SATICI sorumlu deÄŸildir.

3.4. ALICI' nın ürün/ürünleri sipariÅŸ ettiÄŸi tarihte SATICI tarafından mevzuata uygun olarak duyurusu yapılmış bulunan, mesafeli satışlarda geçerli olduÄŸu belirtilmiÅŸ herhangi bir kampanya, indirim ve benzeri uygulama söz konusu olması halinde, bu uygulama ALICI 'nın kampanya koÅŸullarına havi olması ÅŸartıyla ALICI' nın sipariÅŸine de uygulanacaktır.

3.5. Ürün/ürünlerin tesliminden sonra, ALICI' ya ait kredi kartının ALICI' nın kusurundan kaynaklanmayan bir ÅŸekilde yetkisiz kiÅŸilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluÅŸunun, ürün/ürünlerin bedelini SATICI 'ya ödememesi halinde ALICI, kendisine teslim edilen ürün/ürünleri SATICI' nın konu ile ilgili yazılı bildiriminden itibaren en geç 30 (otuz) gün içerisinde kullanılmamış, ambalajı zarar görmemiÅŸ, ilk satıldığı haliyle yani demonte edilmiÅŸ olarak, eksiksiz ve hasarsız biçimde SATICI'ya göndereceÄŸini ve gönderim masraflarının ALICI tarafından karşılanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Aksi halde ALICI, SATICI 'nın uÄŸramış olduÄŸu her türlü zarar ve ziyan da dahil olmak üzere kendisine de her türlü yasal iÅŸlemin yapılacağını kabul ve taahhüt eder.

3.6. ALICI' nın anlaÅŸmalı olduÄŸu bankanın kampanyaları kapsamında çeÅŸitli taksitle ödeme seçenekleri sunması SATICI' nın insiyatifi dışındadır. SATICI' nın bilgi ve tasarrufu dahilinde olan kampanyalar internet sitesinde ilan edilecektir.

3.7. Teslimat ücreti, ürün/ürünlerin bedeline dahil olmayıp, ALICI' nın ödeyeceÄŸi ürün/ürünlerin bedeline eklenecek ve ALICI tarafından ürün/ürünlerin bedeli, teslimat ücreti ve mevcutsa ek masraflar ile birlikte ödenecektir. Teslimat ücreti ve mevcutsa ek masraflar 3. maddede yer alan tabloda gösterilmiÅŸtir.

3.8. SözleÅŸme’ ye konu ürünlerin montajı iÅŸbu SözleÅŸmenin kapsamı dışında yer almaktadır. ALICI tarafından iÅŸbu SözleÅŸme ile satın alınan ürünlerin montajının yapılmasının talep edilmesi halinde, bu hususta taraflar arasında yeni ve bağımsız bir montaj sözleÅŸmesi imzalanması gerekmektedir.

MADDE 4- TESLÄ°MAT

4.1. ALICI tarafından elektronik ortamda sipariÅŸi verilen ürün/ürünler, SATICI'nın anlaÅŸmalı olduÄŸu nakliye ÅŸirketi aracılığıyla 30 (otuz) günlük yasal süreyi aÅŸmayacak ÅŸekilde, ALICI veya ALICI tarafından bildirilen adreste bulunan kiÅŸilere teslim edilir. ALICI, teslim anında bildirdiÄŸi adreste bulunmaması halinde, ürün/ürünlerin bu adreste bulunan ve isimleri ALICI tarafından önceden bildirilen kiÅŸilere imza karşılığı teslim edilmesi ile teslimatın geçerli olarak yapılmış olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ürün/ürünlerin sipariÅŸ tarihinden itibaren 30 (otuz) günlük sürenin hitamında teslim edilemeyecek olması halinde ALICI SözleÅŸmeyi feshedebilir.

4.1.2. ALICI’nın, seçmiÅŸ olduÄŸu tarih ve saat aralıklarında adreste bulunmaması ya da sipariÅŸi teslim alacak baÅŸka bir kimsenin bildirilmemiÅŸ olması durumunda teslimat gerçekleÅŸtirilemeyecektir. Bu durumda ALICI’ ya herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.

4.1.3. Teslim anında ALICI’ nın kendisinin veya teslim almaya yetkili kıldığı birinin, ürünün/ürünlerin teslim edileceÄŸi adreste bulunmaması halinde dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiÅŸ olarak kabul edilecektir. Bu nedenle ALICI’nın ürünü geç almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zarar, hasar ve giderlerden ALICI sorumludur.

4.2 ALICI tarafından ödenen ürün/ürünlerin bedeli ve nakliye hizmet bedeli karşılığında SATICI tarafından ALICI ve/veya ALICI tarafından belirtilen gerçek veya tüzel kiÅŸi adına düzenlenecek olan fatura, E-arÅŸiv uygulaması kapsamında dijital olarak düzenlenecek, ALICI' nın e-posta adresine gönderilecektir. SATICI tarafından ALICI’ nın iÅŸbu SözleÅŸme’ de belirttiÄŸi teslimat adresine ise ürün/ürünleri sevk irsaliyesi ile birlikte teslim edilecektir. ALICI, herhangi bir adres deÄŸiÅŸikliÄŸi olması halinde bu hususu yazılı olarak SATICI’ ya bildireceÄŸini ve SATICI’ ya yapmış olduÄŸu her türlü bilgilendirmenin doÄŸru ve gerçeÄŸe uygun olacağını, yanlış bilgilendirmeden kaynaklanan zararların kendisine ait olacağını kabul ve beyan eder.

4.3. ALICI, iÅŸbu SözleÅŸme kapsamında bildirdiÄŸi fatura ve teslimat adreslerinin ve diÄŸer bilgilerin eksiksiz ve doÄŸru olduÄŸunu kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI tarafından bildirilen adreste hata ve/veya eksiklik bulunması, teslim anında ALICI' nın bildirdiÄŸi adreste bulunmaması ve söz konusu adreste ürün/ürünleri teslim alabilecek bir kiÅŸinin bulunmaması veya söz konusu adreste bulunan kiÅŸilerin ürün/ürünleri teslim almaktan imtina etmesi ve benzeri durumlarda SATICI' nın herhangi bir ÅŸekilde sorumluluÄŸu söz konusu olmayacaktır. Teslimatın yukarıda belirtildiÄŸi ÅŸekilde gerçekleÅŸememesi halinde ALICI kendisi tarafından ödenmek üzere tekrar teslimat talep etme hakkına sahiptir.

4.4. SözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin saÄŸlam, eksiksiz, belirtilen niteliklere uygun ve mevzuatın gerektirdiÄŸi ÅŸekilde varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden SATICI sorumludur. ALICI ve/veya teslim alan kiÅŸi, teslimat sırasında ürün/ürünlerin saÄŸlam, eksiksiz, belirtilen niteliklere uygun ve mevzuatın gerektirdiÄŸi ÅŸekilde teslim edilip edilmediÄŸini kontrol etmekle yükümlüdür. Teslimat sırasında hasarlı olduÄŸu belirlenen ürün/ürünler hakkında nakliye ÅŸirketi yetkilisi ile birlikte tutanak tutulması gerekmektedir.

4.4.1. Ürün/ürünlerin ayıplı olduÄŸunun teslimat anında fark edilmesi durumunda, ürün/ürünler sevkiyatın yapıldığı ÅŸekilde SATICI tarafından iade alınıp, iÅŸbu tarihi takip eden 14 gün içerisinde ek bir nakliye bedeli ALICI'dan talep edilmeksizin yenisi ile deÄŸiÅŸtirilir.

4.4.2. Ürün/ürünlerin ayıplı olduÄŸunun teslimat anından sonra fark edilmesi durumunda ise, ALICI SATICI' ya yazılı veya müÅŸteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak ihbarda bulunur. Ä°ÅŸbu ihbarı müteakip, ürün/ürünler SATICI tarafından yönlendirilecek kargo firması ile taşınacak olup, teslim alınan iÅŸbu ürün/ürünler SATICI tarafından deÄŸerlendirilecektir. Ürün/ürünlerin ayıplı olduÄŸu kanaatine varıldığı taktirde, ihbara konu olan ürün/ürünler, SATICI tarafından iade alındığı tarihi takip eden 30 iÅŸ günü içerisinde ek bir nakliye bedeli talep edilmeksizin yenisi ile deÄŸiÅŸtirilecektir. Aksi taktirde ürün/ürünler ALICI' ya iade edilecektir.

4.5. SözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin teslimatı için iÅŸbu SözleÅŸme'nin elektronik ortamda onaylanmış olması, ve satış bedelinin ALICI' nın tercih ettiÄŸi ödeme ÅŸekli ile ödenmiÅŸ olması ÅŸarttır. Herhangi bir nedenle ürün/ürünlerin bedeli ödenmez veya ödeme banka nezdinde iptal edilir ise ALICI, SATICI' nın ürün/ürünlerin teslimi yükümlülüÄŸünden herhangi bir sorumluluÄŸu doÄŸmaksızın imtina etme hakkına sahip olduÄŸunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

MADDE 5- CAYMA HAKKI

5.1. ALICI, SözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin kendisine veya bildirdiÄŸi adreste bulunan kiÅŸiye tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde ilgili mevzuat uyarınca kendisine tanınan cayma hakkını kullanabilir. ALICI' nın cayma hakkını kullanabilmesi için bu süre içerisinde SATICI' ya yazılı veya müÅŸteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak bildirimde bulunması, ürün/ürünlerin 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27.11.2014 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanmış olan Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi'nde belirlenen cayma hakkının kullanılamayacağı ürünlerden olmaması veya mutat kullanım dışında ürünün yeniden satışa sunulmasını engelleyecek nitelikte bir hasara uÄŸramamış olması ve bu ÅŸekilde kullanılmamış olması ÅŸarttır.

5.2. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde, tek sipariÅŸ konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, ALICI’ nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kiÅŸinin son malı teslim aldığı gün; birden fazla parçadan oluÅŸan mallarda, ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kiÅŸinin son parçayı teslim aldığı gün esas alınır.

5.3. SipariÅŸ öncesinde ALICI' nın talepleri doÄŸrultusunda, üzerinde tadilat, deÄŸiÅŸiklik ya da ilave yapılmak suretiyle kiÅŸiye özel nitelikler kazanan ürün/ürünler ile ilgili olarak cayma hakkı kullanılamayacaktır. ALICI, cayma hakkını “Mesafeli SözleÅŸmelere Dair Yönetmelik” te düzenlenen hususlar birlikte aÅŸağıdaki sözleÅŸmeler ve bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla benzer sözleÅŸmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır:

- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara baÄŸlı olarak deÄŸiÅŸen ve SATICI veya saÄŸlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere iliÅŸkin sözleÅŸmeler,

- ALICI’nın istekleri veya kiÅŸisel ihiyaçları doÄŸrultusunda hazırlanan mallara iliÅŸkin sözleÅŸmeler,

- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsuruları açılmış olan mallardan; iadesi saÄŸlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine iliÅŸkin sözleÅŸmeler,

- Tesliminden sona baÅŸka ürünlerle karışan ve doÄŸası gereÄŸi ayrıştırılaması mümkün olmayan mallara iliÅŸkin sözleÅŸmeler,

- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına baÅŸlanan hizmetlere iliÅŸkin sözleÅŸmeler.

5.4. ALICI, cayma hakkını, ürünlerin kendisine teslimini takip eden 14 (ondört) günlük süre içerisinde yazılı veya müÅŸteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI' ya bildirimde bulunmak suretiyle kullanması durumunda, SATICI, ürün/ürünleri ilk satıldığı haliyle, teslimat tutanağı örneÄŸi ve fatura aslı ile birlikte tüm nakliye masrafları SATICI tarafından karşılanmak kaydıyla teslim almakla yükümlüdür. ALICI, ürün/ürünlerin tesliminden önce de cayma hakkına haizdir. ALICI cayma süresi içinde ürün/ürünleri, iÅŸleyiÅŸine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir ÅŸekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen deÄŸiÅŸiklik ve bozulmalardan sorumlu olup, ALICI ürün/ürünlerin bedelinde meydana gelen deÄŸer azalmasını tazmin etmekle yükümlüdür. SATICI, cayma hakkının kullanılması nedeni ile ALICI' nın iade edeceÄŸi ürün/ürünleri SATICI' nın anlaÅŸmalı olduÄŸu nakliye ÅŸirketi aracılığıyla ve SATICI ile önceden mutabık kalınmak sureti ile belirlenecek zamanda (tarihte) alacaktır. SATICI' nın iÅŸbu SözleÅŸme'nin onaylandığı tarih itibariyle anlaÅŸmalı olduÄŸu Kargo Firmasının öÄŸrenilebilmesi için SATICI ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. ALICI' nın iade edeceÄŸi ürün/ürünleri kendi tercih ettiÄŸi SATICI' nın anlaÅŸmalı olmadığı nakliye ÅŸirketi aracılığı ile göndermesi durumunda nakliye bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır. Åžirket iadelerinde, iade faturası düzenlenme zorunluluÄŸu bulunmaktadır.

5.5. ALICI, kredi kartı ile yaptığı ödemelerde iade talebinde bulunması halinde, iadenin nakit olarak yapılmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Cayma hakkının kullanılması halinde, ürün/ürünlerin bedeli ve nakliye masraflarını, ürün/ürünlerin cayma hakkının SATICI' ya ulaÅŸtığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ALICI' nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun ÅŸekilde ALICI' ya iade edilir. Kredi kartına yapılan iade, bankaların mevcut iade prosedürleri çerçevesinde yapılır. Bu çerçevede taksitle ödeme söz konusu olduÄŸu hallerde de iade bankaların mevcut prosedürleri çerçevesinde yapılır. SATICI' nın ALICI' nın kredi kartının iptal edilmiÅŸ/deÄŸiÅŸtirilmiÅŸ ve/veya herhangi bir sebeple iÅŸlemez halde olması nedenleriyle iade yapamaması durumunda ALICI, SATICI' ya konuya iliÅŸkin ilgili bankadan alınan evraklar ile birlikte yazılı olarak baÅŸvurarak parayı teslim almakla yükümlüdür. ALICI böyle bir durumda SATICI' dan her ne nam altında olursa olsun gecikme zararı, faiz ve benzeri hiçbir talepte bulunamaz.

5.6. ALICI cayma hakkını kullandığına iliÅŸkin bildirimi yönelttiÄŸi tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı SATICI'ya ulaÅŸtırmak üzere 1. maddede belirtilen ürün iade adresine geri göndermek zorundadır.

MADDE 6- GENEL HÜKÜMLER

6.1. ALICI, internet sitesinde SözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin temel nitelikleri, KDV dahil satış fiyatı, SATICI' nın fiyat dahil tüm taahhütlerinin geçerlilik süresi ve ödeme ÅŸekli ile teslimata iliÅŸkin ön bilgileri; cayma hakkı ve nasıl kullanılacağı, ALICI tarafından karşılanacak bir maliyet varsa bunun ücreti, SözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin teslim ve ifa süreleri, ALICI'nın talep ve ÅŸikayetlerini iletebileceÄŸi SATICI' nın açık adres - telefon ve diÄŸer eriÅŸim bilgilerini, ÅŸikayet ve itirazlar konusunda baÅŸvuruların Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde ALICI' nın mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduÄŸu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabileceÄŸini okuyup bilgi sahibi olduÄŸunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiÄŸini kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.2. ALICI, 18 yaşından küçük kiÅŸilerin internet sitesinden, çocuklara yönelik ürün/ürünlerin satışa sunulması durumunda dahi, alışveriÅŸ yapamayacağını, bu kurala aykırı olarak ürün sipariÅŸ edilmesi nedeniyle 3. kiÅŸilerin uÄŸradığı zararlardan SATICI' nın hiçbir ÅŸekilde sorumlu olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. SATICI iÅŸbu maddeye aykırı davranıldığını tespit etmesi halinde verilen sipariÅŸi iptal ederek, SözleÅŸme' yi feshetme hakkına sahiptir.

6.3. SATICI, ALICI' nın vermiÅŸ olduÄŸu bilgilerin gerçekle örtüÅŸmediÄŸini tespit etmesi halinde, sipariÅŸi dondurma ya da feshetme hakkını saklı tutar. Böyle bir durumda SATICI, ALICI' nın vermiÅŸ olduÄŸu telefon, e-posta veya teslimat adresinden ALICI' ya ulaÅŸamadığı takdirde sipariÅŸin iÅŸleme alınmasını 5 (beÅŸ) gün süreyle dondurur. ALICI'nın bu süre zarfında SATICI ile konuyla ilgili olarak iletiÅŸime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde ALICI, SATICI ile irtibata geçmez ise, sipariÅŸ iptal edilir. SipariÅŸin iptal edilmesi halinde, varsa ALICI tarafından yapılan ödemeler 14 (ondört) gün içerisinde iade edilir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade, ödemenin yapıldığı kredi kartına yapılır. SATICI' nın ödemeyi, bu süre içerisinde iade iÅŸlemini gerçekleÅŸtirmesi yeterli olup, ödemenin banka tarafından yansıtılma sürecinden SATICI sorumlu tutulamaz.

6.4. SözleÅŸme'nin imzalandığı tarihte var olmayan ve öngörülemeyen, Taraflar' ın kontrolleri dışında geliÅŸen, ortaya çıkmasıyla Taraflar'dan birinin ya da her ikisinin de SözleÅŸme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini imkansızlaÅŸtıran haller, mücbir sebep olarak nitelendirilecektir. SATICI, mücbir sebepler (tabii afetler, yangın, patlamalar, iç savaÅŸlar, savaÅŸlar, ayaklanmalar, halk hareketleri, seferberlik ilanı, grev, lokavt ve salgın hastalıklar, internet sisteminden veya internet hizmetleri veren servis saÄŸlayıcılarından kaynaklanan problemler, yetkili mercilerin eylem ve iÅŸlemleri, stokların tükenmesi, ticari imkânsızlıklar veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olaÄŸanüstü durumlar) nedeni ile SözleÅŸme'de yer alan ürün/ürünleri 30 (otuz) günlük yasal süre içerisinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI, sipariÅŸin iptal edilmesi, SözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin varsa emsali ile deÄŸiÅŸtirilmesi ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın sipariÅŸi iptal etmesi halinde, ödediÄŸi tutar 14 (ondört) gün içerisinde kendisine iade edilir.

6.5. Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat ve içerik yanlışlıklarından SATICI sorumlu deÄŸildir. Ürün fiyatlarının açık bir hata olduÄŸu ortalama bir kiÅŸi tarafından anlaşılacak seviyede piyasa fiyatının çok altında yazılması durumunda, iÅŸbu hatalı fiyata göre verilen tüm sipariÅŸlerin SATICI tarafından iptal edilme hakkı vardır. ALICI böylesi bir durumda açık bir hata olması nedeniyle, ürünün kendisine ilan edilen açık hatalı fiyattan teslimi de dahil olmak üzere hiçbir hak ve talepte bulunmayacağını kabul ve beyan eder.

6.7. Mesafeli satış sözleÅŸmesinin ve ön bilgilendirme formunda yer alan Alıcı'nın bazı kiÅŸisel bilgilerini (ad-soyad, telefon,TC Kimlik Numarası adres veya e-posta adresleri vb. gibi) Satıcı veri sorumlusu sıfatıyla saklamaktadır.

Satıcı, iÅŸbu sözleÅŸme ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da alışveriÅŸ aÅŸamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, TC Kimlik Numarası, adres, e-mail adresi, doÄŸum tarihi gibi bilgileri; gerektiÄŸinde Alıcı ile temas kurmak için kullanabilir veya iÅŸbu bilgileri depolayabilir veya iÅŸleyebilir. KiÅŸisel Veriler aynı zamanda Satıcı’ nın süreçlerini iyileÅŸtirme amaçlı araÅŸtırmalar yapması, veri tabanı oluÅŸturma, pazar araÅŸtırmaları ve iletiÅŸim/pazarlama faaliyetleri yapmak için, Satıcı’nın iÅŸbirliÄŸi içinde olduÄŸu firmalara da aktarılabilir, bu firmalar tarafından iÅŸlenebilir ve kullanılabilir. Alıcı, Satıcı’nın belirtilen amaçlarla iÅŸbirliÄŸi içinde bulunduÄŸu gerçek ve/veya tüzel kiÅŸilere, üyelerin kiÅŸisel verilerini iletmesine, iÅŸlenmesine ve depolanmasına 6698 Sayılı KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında açıkça onay verdiklerini beyan ve kabul eder.

Alıcı; dilediÄŸi zaman Kanun kapsamında Veri Sorumlusu Satıcı' ya baÅŸvurarak kendisine ait kiÅŸisel verilerin iÅŸlenip iÅŸlenmediÄŸini öÄŸrenme, iÅŸlenen kiÅŸisel verileri varsa bunlara iliÅŸkin bilgi talep etme, kiÅŸisel verilerin iÅŸlenme amacını ve bu verilerin amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öÄŸrenme, kiÅŸisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kiÅŸileri bilme, kiÅŸisel verilerindeki hataların düzeltilmesini ve eÄŸer aktarım yapılmışsa ilgili üçüncü kiÅŸiden bu düzeltmenin istenmesini talep etme, kiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bu verilerin silinmesini, yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini isteme ve eÄŸer aktarım yapılmışsa bu talebin aktarılan üçüncü kiÅŸiye iletilmesini isteme, Ä°ÅŸlenen verilerin neticesinde kiÅŸi ile ilintili olumsuz bir sonuç çıkmasına itiraz etme, Kanun’a aykırı veri iÅŸleme nedeniyle zararının ortaya çıkması halinde zararını yasalar çerçevesinde talep etme hakkına sahiptir.

 

MADDE 7- UYGULANACAK HUKUK VE UYUÅžMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

7.1. Ä°ÅŸbu SözleÅŸme'nin uygulanması ve yorumlanması ile iÅŸbu SözleÅŸme'den doÄŸacak her türlü uyuÅŸmazlık halinde Türk Hukuku uygulanır.

7.2. ALICI, iÅŸbu SözleÅŸme'nin uygulanmasına iliÅŸkin olarak 6502 sayılı Kanun kapsamına giren uyuÅŸmazlıkların çözümlenmesinde, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca ilan edilen deÄŸere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu deÄŸeri aÅŸan uyuÅŸmazlıkların çözümlenmesinde ise Ä°stanbul Anadolu Tüketici Mahkemeleri'ne baÅŸvurma hakkına sahiptir.

 

 

SATICI          : ECHOES MUM VE KOKU TASARIM PAZARLAMA VE SANAYÄ° ANONÄ°M ŞİRKETÄ°          

bottom of page